Uzdot jautājumu
- Gribu saņemt jaunumus un īpašos piedāvājumus
noteikumiem
Nosūtīt jautājumu
Uzdot jautājumu
Fizioterapijas kabinets VALE - Rehabilitācija Rīgā un Daugavpilī
Fizioterapijas kabinets VALE - Rehabilitācija Rīgā un Daugavpilī
Fizioterapijas kabinets VALE - Rehabilitācija Rīgā un Daugavpilī

Vingrošana grūtniecēm

Rūpes par veselību ir tehnoloģija, kas samazina riskus

Vingrošana grūtniecēm palīdz racionāli izplatīt slodzi, uzlabot sievietes muskuļu un locītavu stāvokli, kā arī tā palīdz nēsāt bērnu un dzemdēt viņu bez komplikācijām.

Regulāri vingrinājumi grūtniecības laikā ļauj topošajai mātei sasniegt vairākus noderīgus rezultātus:

  • Stiprina un trenē dzemdības procesā iesaistītos muskuļus,
  • Palīdz novērst muguras sāpes,
  • Uzlādē ar enerģiju un uzlabo garastāvokli,
  • Samazina diskomfortu, kas saistīts ar grūtniecību,
  • Uzlabo miegu un samazina nogurumu.

Grūtniecības laikā ļoti svarīga kļūst triju muskuļu grupu trenēšana - muguras, iegurņa un vēdera muskuļi.

Pirmkārt, vēdera muskuļu nostiprināšana veicina augoša augļa un palielinošās dzemdes uzturēšanu un atbalstu. Kā arī tas veicina efektīvākus dzemdības krampjus.

Otrkārt, iegurņa un starpenes muskuļu nostiprināšana ļauj izvairīties no problēmām, kuras saistītas ar urīna nesaturēšanu, kas dažkārt attīstās pēc dzemdību procesa.

Treškārt, muguras muskuļu nostiprināšana uzlabo stāju, palīdz novērst sāpes jostasvietā, kā arī samazina spriedzi tajā.

Ceturtkārt, diafragmatisko elpošanu trenējoši un attīstoši vingrinājumi ļauj pareizi elpot dzemdību krampju laikā, kas palīdz mātei un bērnam vislabvēlīgāk pārnest šo dzemdību periodu.

Vingrot var sākt jau no 16. grūtniecības nedēļas līdz pat dzemdībām.

Nodarbību grafiks Daugavpilī (spēkā no 01.06.2020)

Speciālisti, kas piedāvā doto pakalpojumu

Kopīgot: